Často kladené otázky

Rozvážate tovar po celej Slovenskej Republike? 
Áno. Všetok tovar z našej ponuky rozvážame po celej Slovenskej Republike. Rozvoz prebieha prostredníctvom spoločnosti SPS.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť? 
Nemusíte, nákup možno uskutočniť bez registrácie. 

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne? 
Áno, pri vyplňovaní objednávky si zvolíte "spôsob doručenia - Osobný odber". Tovar si potom môžete vyzdvihnúť, pred odberom nutné telefonicky kontaktovať.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu? 
Ak ste tovar objednali cez e-shop, máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a týmto krokom odstúpiť od kúpnej zmluvy. Môžete uviesť, či si prajete zaslať nový tovar alebo vrátiť peniaze. Podrobné informácie nájdete v článku Obchodné podmienky. 

Kam môžem zaslať reklamovaný tovar? 
Reklamovaný tovar zašlite na adresu 

Čo všetko musím dodať k reklamácii? 
K reklamácii je potrebné dodať : reklamovaný tovar

Odoslať článok známemu   Vytlačiť